Τους διαιτητές που θα διευθύνουν τις αναμετρήσεις της 1ης φάσης του Κυπέλλου Ελλάδος ανακοίνωσε η ΚΕΔ. Στον αγώνα του Θησέα Αγριάς με τον Ο.Φ. Αγίου Ματθαίου στην Κέρκυρα ορίστηκε η Ειρήνη Πίγγιου από τη Θεσπρωτία. Βοηθοί της θα είναι οι Άγγελος Σίσκας και Ζώης Νάστος από Ήπειρο και Πρέβεζα αντίστοιχα. Η σέντρα έχει προγραμματιστεί για την Κυριακή στις 17:00.





