ΕΠΣΝΛ: ‘Τα σωματεία που συμμετέχουν στο Κύπελλο να αντικατήσουν τα δελτία των παίκτων’
Όπως έγινε γνωστό από τον Κανονισμό Ιδιότητας Μετεγγραφών της Ε.Π.Ο, από την αγωνιστική περίοδο 2021-22 παύουν να υφίστανται τα Δελτία Αορίστου Χρόνου, ενώ παράλληλα όλα τα σωματεία υποχρεούνται σε αντικατάσταση των Δελτίων Αθλητικής Ιδιότητας των ποδοσφαιριστών τους έως τις 30/06/2022. Το δελτίο νέου τύπου θα είναι ορισμένου χρόνου και λευκό. Ποδοσφαιριστές των οποίων τα δελτία δεν αντικατασταθούν δεν θα έχουν δικαίωμα συμμετοχής σε επίσημους αγώνες, αρχής γενομένης από την περίοδο 2021-2022! Από την ΕΠΟ υπάρχει ενημέρωση...





