Βλαχομήτρος: «Με τέτοιο ρόστερ, θα έπρεπε να βρισκόμαστε στην πρώτη θέση!»
Την δική του οπτική για τον αγώνα, έδωσε ο Ανδρέας Βλαχομήτρος μετά τη λήξη της αναμέτρησης της Νίκης Βόλου με τον Πανσερραϊκό. Ο 24χρονος μεσοεπιθετικός αναφέρθηκε στην εικόνα του σημερινού παιχνιδιού, στην πορεία της Νίκης Βόλου έως τώρα στο πρωτάθλημα αλλά και στο τι θα παρουσιάσει η ομάδα στη συνέχεια του πρωταθλήματος ενώ εξέφρασε και την δυσαρέσκεια του για το επιβαρυμένο πρόγραμμα που αντιμετωπίζουν όλες οι ομάδες της κατηγορίας. Αναλυτικά οι δηλώσεις του:





