Δηλώσεις έκανε ο Περικλής Αμανατίδης, μετά τη βαριά ήττα της Αναγέννησης Καρδίτσας εκτός έδρας από την Ξάνθη με σκορ 5-2. Αναλυτικά οι δηλώσεις του έμπειρου τεχνικού: «Χάσαμε τον προσανατολισμό μας στο πρώτο ημίχρονο. Δεν φταίνε καθόλου οι παίκτες, αυτή είναι μια ευθύνη που έχω εγώ. Οι παίκτες πάντα προσπαθούν για κάτι, έχουν ξανά σε τρεις μέρες παιχνίδι, σε πέντε μέρες παιχνίδι και σε οκτώ μέρες παιχνίδι. Εμείς τους εμπιστευόμαστε. Δεν αναλαμβάνω την ευθύνη για να...





