Ο δήμαρχος του Βόλου, Αχιλλέας Μπέος, φιλοξενήθηκε στην εκπομπή στη «Στη Σέντρα» στο Metropolis 95.5 και μεταξύ άλλων μίλησε για τη διαιτησία του ΟΦΗ με τον Βόλο, για την ΕΠΟ και για τον Αλέξη Κούγια. Aναλυτικά οι δηλώσεις του: Για τη διαιτησία του ΟΦΗ-Βόλος: «Είναι ντροπή αυτό το λαμόγιο, έχει σκοπιμότητα. Μετά από τόσα χρόνια γνωρίζω πότε ένας άνθρωπος κάνει ανθρώπινο λάθος, (το δέχομαι) και πότε υπάρχει σκοπιμότητα. Η κάρτα που δείχνει και υπάρχει η...





