ΠΑΕ ΑΕΛ: «Αντιμετωπίσαμε μια ακραία εχθρική διαιτησία – Η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο!»
Ανακοίνωση κατά της διαιτησίας εξέδωσε η ΠΑΕ ΑΕΛ μετά την επικράτηση στο θεσσαλικό ντέρμπι με σκορ 2-0 επί του Απόλλωνα Λάρισας. Αναλυτικά η ανακοίνωση: «Σήμερα κερδίσαμε μία πολύ δυσκολοκατάβλητη ομάδα με έναν εξαιρετικό προπονητή όπως είναι ο κ. Γράφας, που έχει αλλάξει την εικόνα της και έχει φέρει καταπληκτικά αποτελέσματα το τελευταίο χρονικό διάστημα, κάνοντας μία καταπληκτική εμφάνιση επί 90 λεπτά, με σκορ που μας αδικεί. Δυστυχώς για άλλη μία φορά αντιμετωπίσαμε μία ακραία εχθρική...





