Συνάντηση των προπονητών της πρώτης ομάδας και της ακαδημίας στη Νίκη Bόλου – Εικόνες
Συνάντηση, μεταξύ του τεχνικού τιμ της πρώτης ομάδας της Νίκης και των προπονητών της ακαδημίας του συλλόγου, παρουσία του αθλητικού διευθυντή, κ. Αλέξανδρου Τσεμπερίδη και του προέδρου της Ερασιτεχνικής Νίκης, κ. Ιορδάνη Χατζηεφραιμίδη, πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Τρίτης (21/10), στα νέα γραφεία της ΠΑΕ Νίκη. Οι παρευρισκόμενοι είχαν μίας πρώτης τάξεως ευκαιρία να γνωριστούν μεταξύ τους και να ανταλλάξουν απόψεις, σε σχέση με την συνολική αναβάθμιση του οργανισμού, σε αγωνιστικό επίπεδο, βασιζόμενη σε ένα καθεστώς...





