Ανακοινώθηκαν από την ΚΕΔ οι διαιτητές της αγωνιστικής στον 2ο όμιλο της Γ’ Εθνικής. Στην αναμέτρηση του Σαρακηνού με τον Πιερικό (26/10, 15:00) ορίστηκε ο Λάμπρου από την Ένωση Μακεδονίας. Βοηθοί του θα είναι οι Νίκολης και Μαντζαβέλας επίσης από την ίδια Ένωση.





