Από τον Ολυμπιακό Βόλου εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση: Ο Ολυμπιακός Βόλου απέδειξε για ακόμη μία φορά πως εκτός από ποδοσφαιρική δύναμη, είναι και μια πραγματική οικογένεια. Οι “ερυθρόλευκοι” πέρασαν με νίκη 2-1 μέσα στο Βελεστίνο επί του Ρήγα Φεραίου, πανηγυρίζοντας την πρόκριση στον θεσμό του Κυπέλλου. Ο ισχυρός άνδρας της ομάδας, Σάκης Τζήμας, που είχε υποσχεθεί πριμ πρόκρισης, υλοποίησε άμεσα την υπόσχεσή του, παραθέτοντας δείπνο στο ποδοσφαιρικό τμήμα και παραδίδοντας ο ίδιος το υψηλό ποσό στον αρχηγό...





