Μπέος: «Αφήστε μας να παίξουμε μπάλα, μην ασελγείτε στο ελληνικό ποδόσφαιρο»
Σφοδρά παράπονα από τη διαιτησία του αγώνα με τον ΠΑΟΚ έχει ο Αχιλλέας Μπέος. Σε ανάρτησή του αναφέρει: Αφήστε μας να παίξουμε μπάλα. Φτάνει πια να ασελγείτε κατά του ελληνικού ποδόσφαιρο και πάντα υπέρ των μεγάλων γιατί με αυτά που συνέβησαν σήμερα θα ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε. Αν δεν είναι πέναλτι στο Λάμπρου στο 47ο λεπτό με το αποτέλεσμα του αγώνα στο 0-0, τότε ο Βεργέτης θα έπρεπε να του δείξει κίτρινη κάρτα για...





