Κάνοντας εκτεταμένο ροτεισον ενόψει πρωταθλήματος και αντιμετωπίζοντας διάφορα προβλήματα τραυματισμών, ο Βόλος γνώρισε μάλλον αναμενόμενη ήττα από τον Ολυμπιακό στο “Καραϊσκάκης” με 5-0. Αυτή ήταν η πρώτη ήττα του Βόλου για το Κύπελλο Ελλάδος, με τους κυανέρυθρους να μένουν στους 4 βαθμούς.





