Μήνυμα συσπείρωσης από Κουτσουνούρη – «Θα έρθουν τα αποτελέσματα, δεν φοβάμαι την ομάδα»
Η σέντερ της Ανόρθωσης Βόλου, Ασημίνα Κουτσουνούρη, «φιλοξενήθηκε» στην εκπομπή «Woman to woman» του EOK WebRadio με τη Σοφία Βαλσάμη και την Εβίνα Μάλτση. Αναλυτικά είπε: Για το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό (ήττα 64-89): «Ευχαριστηθήκαμε πάρα πολύ το 1ο ημίχρονο με τον Ολυμπιακό που κάναμε μια πολύ καλή εμφάνιση και ήμασταν πραγματικά έτσι όπως έπρεπε να είμαστε απ’ την αρχή, απελευθερωμένες και χωρίς άγχος. Εκεί δείξαμε λίγο τι μπορούμε να κάνουμε. Ο Ολυμπιακός είναι ο περσινός πρωταθλητής, παίζει...





