Παπαδόπουλος: «Θέλουμε την 5η θέση, δεν υπάρχει αδιάφορο ματς για το Λεβαδειακό»
Ο Νίκος Παπαδόπουλος έδωσε συγχαρητήρια στον ΟΦΗ για την κατάκτηση του Κυπέλλου αν και όπως είπε… «δεν ήταν προς συμφέρον της ομάδας μας στα πλέι οφ για τις θέσεις 5-8» αφού πλέον η 5η θέση δεν βγάζει στην Ευρώπη. Οι δηλώσεις του προπονητή του Λεβαδειακού. «Αυτό που έχουμε πει είναι ότι θέλουμε να κρατήσουμε την 5η θέση και να τελειώσουμε το πρωτάθλημα αξιοπρεπώς και να συνεχίζουμε να παίζουμε καλά όπως στην αρχή, κάτι που έγινε...





