Οργισμένη ανακοίνωση κατά της ΠΑΕ εξέδωσαν οι οργανωμένοι οπαδοί της ΑΕΛ. Αναλυτικά η ανακοίνωση των βυσσινί: «Από το πρωί βλέπουμε με αηδία να κυκλοφορούν δημοσιεύματα, τα οποία δεν έχουν διαψευσθεί από κανέναν αρμόδιο, κάτι το οποίο επιβεβαιώνει ότι αυτή η διοίκηση δεν σταματάει να μας εκπλήσσει δυσάρεστα και να βεβηλώνει την Ιστορία μας. Πόσο μάλλον ανήμερα της επετείου της κατάκτησης του Κυπέλλου του 2007, κάνετε ότι μπορείτε για να έρχεστε σε συνεχή αντίθεση με τα...





