«Βρίσκουν λόγο να μιζεριάζουν» είπε ο Βολικάκης – «Η διοργάνωση ήταν διαφήμιση για τον Βόλο»
Ο Χρήστος Βολικάκης, έδωσε το παρών στην εκκίνηση του 3ου Ετάπ του ΔΕΗ Tour of Hellas στο Βόλο την Παρασκευή (8/5). Με ανάρτησή του, ο Βολιώτης πρωταθλητής ποδηλασίας άσκησε κριτική σε όσους διαμαρτυρήθηκαν για την κυκλοφοριακή συμφόρηση που υπήρξε στην πόλη, τονίζοντας τη σημασία μίας σημαντικής διεθνούς διοργάνωσης για το Βόλο. Συγκεκριμένα αναφέρει: Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram. Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Christos Volikakis (@ch_volikakis) «Είναι πραγματικά θλιβερό να βλέπεις...





