Ολοκληρώθηκε και η μεταβατική περίοδος στην ομάδα βόλεϊ του Ολυμπιακού Βόλου, με τις αθλήτριες των «ερυθρόλευκων» να ανανεώνουν το ραντεβού τους για μετά το καλοκαίρι:
«Τέλος της μεταβατικής περιόδου με την τελευταία προπόνηση της ομάδας βόλεϊ του Ολυμπιακού Βόλου, ολοκληρώνοντας μια χρονιά γεμάτη προσπάθεια, δουλειά, εμπειρίες και όμορφες στιγμές μέσα και έξω από το γήπεδο.
Οι αθλήτριες και το προπονητικό επιτελείο αποχαιρέτησαν τη σεζόν με χαμόγελα και αισιοδοξία, ανανεώνοντας το ραντεβού τους για την επόμενη αγωνιστική πρόκληση. Ευχαριστούμε όλους όσοι στάθηκαν δίπλα στην ομάδα και στήριξαν την προσπάθειά μας καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς.
Καλό καλοκαίρι σε όλους και όλες! Ραντεβού την 1η Σεπτεμβρίου 2026 για την έναρξη της προετοιμασίας της νέας αγωνιστικής περιόδου, με όρεξη, φιλοδοξίες και νέους στόχους».







