Mε επιτυχία πραγματοποιήθηκε η τελετή λήξης της Ακαδημίας της ΠΑΕ Βόλος.
Το παρών έδωσαν όλοι οι αθλητές της Ακαδημίας μαζί με τις οικογένειες τους σε μια γιορτή με επίκεντρο το ποδόσφαιρο και το μέλλον των παιδιών.
Η υπεύθυνη της ακαδημίας κ. Βλαχάβα Κατερίνα ευχαρίστησε γονείς και χορηγούς για την πολύτιμη και πολύπλευρη βοήθεια τους την φετινή χρονιά, τονίζοντας πως η δυνατή αυτή συνεργασία χτίζει πιο γερές “βάσεις” για την μελλοντική ανάπτυξη και προσφορά όλων προς τους αθλητές ώστε να κατακτήσουν νέες κορυφές και διακρίσεις.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Γονείς και αθλητές απόλαυσαν τον μπουφέ όπου είχε στηθεί στο γήπεδο από νωρίς, καθώς στην συνέχεια της τελετής τους περίμενε ο μεγάλος αγώνας μεταξύ Γονέων και Προπονητών. Μια συναρπαστική αναμέτρηση με πλούσιο θέαμα και γκολ όπου άπαντες χειροκρότησαν.
Για την ιστορία της αναμέτρησης οι προπονητές διεύρυναν για ακόμη μια χρονιά το αήττητο σερί τούς και ανανέωσαν το ραντεβού τους με την ομάδα των γονέων για το επόμενο καλοκαίρι.
Η Διοίκηση και οι προπονητές της ακαδημίας του Βόλου ευχήθηκαν σε όλους ένα υπέροχο και ξεκούραστο καλοκαίρι και έδωσαν ραντεβού τον Σεπτέμβριο.





