Παίκτης του Πυράσου θα είναι και τη νέα σεζόν ο Νίκος Πέτσας.
Αναλυτικά:

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Πυράσου βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την ανανέωση της συνεργασίας του με τον Νίκο Πέτσα για τη νέα αγωνιστική περίοδο.
Ο Νίκος αποτελεί σημαντικό κομμάτι στο ρόστερ της ομάδας μας και η παραμονή του στον σύλλογο ενισχύει τη συνέχεια και τη σταθερότητα του αγωνιστικού μας πλάνου. Ήρθε στον Πύρασο το περασμένο καλοκαίρι και στην πρώτη του σεζόν με την κυανόλευκη φανέλα έπαιξε στα 23 από τα 26 παιχνίδια πρωταθλήματος, 18 συμμετοχές στη βασική ενδεκάδα και 5 μπαίνοντας αλλαγή, ενώ βοήθησε σημαντικά στο σκοράσισμα σημειώνοντας 4 τέρματα.
Ευχόμαστε στον Νίκο υγεία και πολλές επιτυχίες με τη φανέλα του Πυράσου τη νέα σεζόν.




