Σε κυκλοφορία τίθενται τα εισιτήρια διαρκείας της Νίκης Βόλου ενόψει της νέας σεζόν, με τους οργανωμένους να απευθύνουν κάλεσμα στήριξης στον κόσμο
Από το Blue Club αναφέρουν σχετικά:
«Η νέα χρονιά ξεκινάει σήμερα.
Το εισιτήριο διαρκείας δεν είναι ένα κομμάτι χαρτί. Είναι η δήλωση ότι δεν εγκαταλείπεις. Ότι βάζεις πλάτη για την ομάδα που κουβαλάς μια ζωή μέσα σου και είναι η κληρονομία που μας άφησαν οι παππούδες και οι πατεράδες μας.
Ήρθε η ώρα να δείξουμε την στήριξη μας στην ομάδα. Ήρθε η ώρα να γίνουμε όλοι μια γροθιά και να κάνουμε το όνειρο πραγματικότητα! Η χρονιά που έρχεται πρέπει να βρει το γήπεδο γεμάτο.
ΟΛΟΙ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ !!!
ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΑΣ !!!
ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΤΗ ΝΙΚΗ ΒΟΛΟΥ !!!
Ο Βόλος είμαστε ΕΜΕΙΣ !!!
Πίστη Τιμή Αφοσίωση
Blue Club “Π. Ντοκούζης” – 1985 – Θύρα 3».







