Ο ΓΣ Αλμυρού ανακοίνωσε την απόκτηση του κεντρικού αμυντικού Χρήστου Παλάσκα.
Αναλυτικά:
«Η οικογένεια του Γυμναστικού Συλλόγου Αλμυρού βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη της συνεργασίας της με τον Χρήστο Παλάσκα.
Ο Χρήστος είναι ένας έμπειρος ποδοσφαιριστής, που αγωνίζεται ως κεντρικός αμυντικός , με παραστάσεις από τις εθνικές κατηγορίες και διάθεση να προσφέρει ποιότητα, πάθος και αγωνιστικότητα στη νέα του ομάδα.
Του ευχόμαστε υγεία, δύναμη και πολλές επιτυχίες με τη φανέλα του Γ.Σ.Α. Είμαστε βέβαιοι ότι με τη δουλειά και την εμπειρία του θα συμβάλει ουσιαστικά στην επίτευξη των στόχων της ομάδας μας.
Χρήστο, καλώς ήρθες στην οικογένεια του Γ.Σ. Αλμυρού!»




