Ο Κωστής Ραπτόπουλος κοινοποίησε ένα βίντεο με ένα ακόμη…. επεισόδιο του σίριαλ που έχει δημιουργηθεί με τη Χρυσούπολη και το Νέστο.
Ο γνωστός παραγωγός είχε ανοίξει κόντρα με τους φιλάθλους του Νέστου στο παιχνίδι με τον ΑΟΚ στην Καβάλα, όμως την Κυριακή 7/12 βρέθηκε στη Χρυσούπολη για το παιχνίδι με τον Ηρακλή και ζήτησε συγγνώμη από κατοίκους της περιοχής, προσφέροντας τους μάλιστα και γλυκά!




