Με Σνικ στο Άμπου Ντάμπι ο Μπάμπης Κωστούλας! (vid)

AURA TEO
red nose1

Ο Μπάμπης Κωστούλας ταξίδεψε στο Άμπου Ντάμπι για να παρακολουθήσει από κοντά τον μπασκετικό Ολυμπιακό στο Final Four της Ευρωλίγκας!

Ο Βολιώτης άσσος βρέθηκε μαζί με τον τράπερ Σνικ, που υποστηρίζει τον Ολυμπιακό και ανάρτησαν κοινό story στο Instagram, απολαμβάνοντας ο ένας την παρέα του άλλου.

«Εδώ με τον καλύτερο παίκτη του Ολυμπιακού φέτος», είπε αρχικά ο τράπερ στον Κωστούλα, ενώ συνέχισε ρωτώντας τον τι έχει το μενού για του χρόνου, με τον 17χρονο μεσοεπιθετικό να απαντάει:

«Champions League για αρχή και βλέπουμε»!

ΠΑΤΙΔΟΥ ΕΙΡΗΝΗ2

Related Posts