Συνάντηση Τζήμα και Ερασιτέχνη Ολυμπιακού Βόλου

AURA TEO
red nose1

Σημαντική συνάντηση έχουμε σήμερα το μεσημέρι (στις 14:00 η έναρξη) ανάμεσα στη διοίκηση του Ερασιτέχνη Ολυμπιακού Βόλου και τον Σάκη Τζίμα κατά την οποία θα συζητηθούν τρέχοντα θέματα του ποδοσφαιρικού τμήματος.

Μετά την συνάντηση ο κ.Τζίμας θα παραθέσει γεύμα στα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, με τους φίλους του Ολυμπιακού να ανησυχούν για την έκβαση αυτής και να περιμένουν εξελίξεις…

ΠΑΤΙΔΟΥ ΕΙΡΗΝΗ2