Σε νέο τεστ κορωνοϊού υποβλήθηκαν την Παρασκευή πέντε ποδοσφαιριστές του Άρη.
Πρόκειται φυσικά για εκείνους οι οποίοι βρέθηκαν θετικοί στον προηγούμενο έλεγχο την Τρίτη και ευτυχώς πλην ενός -του οποίου το δείγμα ήταν θετικό- τα δείγματα των υπολοίπων τεσσάρων ήταν αυτή τη φορά αρνητικά.
Σε κάθε περίπτωση, δεν υπολογίζονται για τον αγώνα με τον Αστέρα Τρίπολης καθώς εξακολουθούν να βρίσκονται σε καραντίνα.




