Κωστούλας: «Μας πληγώνει γιατί θέλαμε να γράψουμε ιστορία»

AURA TEO
red nose1

Ο Χαράλαμπος Κωστούλας μετά τον τελικό του Διηπειρωτικού εξέφρασε την πικρία του για την ήττα του Ολυμπιακού από την Φλαμένγκο.

Αναλυτικά όσα δήλωσε:

«Είναι μία εμπειρία που δεν είχαμε σκεφτεί καν στη ζωή μου να παίξουμε σε τέτοιο γήπεδο. Είμαστε υπερήφανοι αλλά… έτσι είναι το ποδόσφαιρο».

Για την ατυχία: «Έτσι είναι το ποδόσφαιρο. Δεν κερδίζει πάντα ο καλύτερος. Είχαμε το δοκάρι, βγήκαν αντεπίθεση σκόραραν»

Για την εμπειρία: «Θα το θυμόμαστε για πάντα αυτό που ζήσαμε αλλά μας πληγώνει γιατί θέλαμε να γράψουμε ιστορία».

ΠΑΤΙΔΟΥ ΕΙΡΗΝΗ2

Related Posts