«Ξήλωμα» σε ομάδα της SL2 – Αποχώρησαν 9 παίκτες

AURA TEO
red nose1

Ούτε ένας, ούτε δυο αλλά εννιά παίκτες αποχώρησαν από τα Χανιά την Τετάρτη 3/7.

Εκτός από τους Μάναλη, Μαζουλουξή, που εντάχθηκαν στην Κηφισιά, αλλά και τον Μπάτζιο, που αποχαιρέτησε την ομάδα, παρελθόν αποτελούν και οι Ελευθεριάδης, Κατσούρρι, Μάνος, Σερβιλάκης, Σέχου και Πέιος.

Η ανακοίνωση:

Η ΠΑΕ ΧΑΝΙΑ ανακοινώνει την ολοκλήρωση της συνεργασίας με τους εξής ποδοσφαιριστές: Χρήστο Ελευθεριάδη, Ορέστη Κατσούρρι, Κυριάκο Μαζουλουξή, Γιώργο Μάναλη, Δημήτρη Μάνο, Χρήστο Μπάτζιο, Γιώργο Σερβιλάκη και Εμιλιάνο Σέχου.

Επίσης, η ΠΑΕ ΧΑΝΙΑ ανακοινώνει την ολοκλήρωση του δανεισμού του ποδοσφαιριστή Νίκου Πέιου.

Τους ευχαριστούμε όλους θερμά για τις πολύτιμες υπηρεσίες

ΠΑΤΙΔΟΥ ΕΙΡΗΝΗ2

Related Posts