Την Κυριακή η Ferrari ‘έπαιζε εντός έδρας’. Πιο εντός δεν έχει. Για πρώτη φορά στα χρονικά ένα grand prix της Formula 1, το 9ο εφετινό, διεξήχθη στην πίστα ‘Μουτζέλο’ της Τοσκάνης, την έδρα της Scuderia που συμπλήρωνε τετραψήφιο αριθμό (1000) συμμετοχών στο κορυφαίο πρωτάθλημα και φυσικά έπρεπε να τιμηθεί αναλόγως από τη διοργανώτρια αρχή. Συνδυαστικά πάντα με την αναπροσαρμογή του προγράμματος. Το γκρενά στο μονοθέσιο, αντί του κόκκινου, ήρθε να εξυπηρετήσει πρόσθετα αυτόν τον σκοπό. Όπως επίσης η μερική επιστροφή του κόσμου στις κερκίδες, ακούγοντας τον Αντρέα Μποτσέλι να τραγουδά τον εθνικό ύμνο της γείτονας και βλέποντας τον Μικ Σουμάχερ να βολτάρει με την F2004 που ο πατέρας του είχε κατακτήσει τον τίτλο.
An amazing moment on Sunday at Mugello ?@SchumacherMick takes to the track in his father's title-winning @ScuderiaFerrari F2004 ?#TuscanGP ?? #F1 pic.twitter.com/ACxZ7p3dQd
— Formula 1 (@F1) September 13, 2020
Εν τω μεταξύ, οι χρόνοι του Σαρλ Λεκλέρ στις κατατακτήριες είχαν γεννήσει προσδοκίες. Η πέμπτη θέση στο grid ήταν κάτι. Πολύ περισσότερα το ξεπέταγμα και η αναρρίχηση στην τρίτη, αφότου έσβησαν τα φώτα στην εκκίνηση. Η παρουσία πίσω από τις δύο Mercedes δημιούργησε την ψευδαίσθηση πως ο νεαρός Μονεγάσκος θ’ αντέξει να διεκδικήσει ένα πλασάρισμα που θ’ άρμοζε σ’ όλο αυτό το ταξίδι των κόκκινων μονοθεσίων στο χρόνο. Κανονικά σε μια στενή όπως αυτή πίστα τα προσπεράσματα δεν θα συγκέντρωναν πολλές πιθανότητες και η οδηγική ικανότητα των πιλότων θα έπαιζε κομβικότερο ρόλο από την ταχύτητα και συνολική απόδοση των κινητήρων. Το αυτοκίνητο ασφαλείας που μπήκε στον πρώτο γύρο θα ευνοούσε ακόμη περισσότερο την αποστολή της. Όπως επίσης η εγκατάλειψη αντιπάλων, μεταξύ των οποίων του Μαξ Φερστάπεν και του Σεμπαστιάν Οκόν (από υπερθέρμανση φρένων).
Take a walk around part of @MugelloCircuit with us and enjoy the view! ?#TuscanGP ?? pic.twitter.com/kPSETYuXca
— McLaren (@McLarenF1) September 10, 2020
Λάθος. Η ευθεία των 1200 μέτρων που άρχιζε πριν και τέλειωνε μετά τη γραμμή τερματισμού έμελλε να ‘ξεγυμνώσει’ εκ νέου την αδυναμία της Ferrari ν’ ανταγωνιστούν της ομάδες της δεύτερης βαθμίδας. Ο Λεκλέρ βρέθηκε ξανά εκτεθειμένος από την έλλειψη στοιχειωδών μέσων για να υπερασπιστεί τη θέση που με τόσο κόπο είχε καταφέρει. Ένα πρόβατο επί σφαγή ήταν και τίποτα παραπάνω.
Ο αγώνας άργησε να μπει σε κανονική ροή, διότι από τη στιγμή που έφυγε το safety car προκλήθηκε νέα σύγκρουση στα χαμηλά και κόκκινη σημαία (διακοπή, νέα εκκίνηση), τίποτα όμως δεν θα γλίτωνε τον οδηγό της Ferrari από το βασανιστήριο των διαδοχικών προσπεράσεων. Μία σε κάθε γύρο. Στο ίδιο σημείο. Σαν να επρόκειτο για ένα κακόγουστο ανέκδοτο που επαναλαμβανόταν μονότονα. Η μέρα της μαρμότας. Πρώτα ήταν ο Λανς Στρολ με τη Racing Point.
LAP 18/59
Stroll swoops – he's past Leclerc and into P3#TuscanGP ?? #F1 pic.twitter.com/6ZaPz5MKLN
— Formula 1 (@F1) September 13, 2020
Και μετά ο Ντάνιελ Ρικιάρντο με τη Renault. Ακολούθησε ο Αλεξάντερ Άλμπον με τη Red Bull, προτού έρθει η σειρά του Σέρχιο Πέρες με τη δεύτερη ροζ RP. Πέρνα κι εσύ όπως πέρασαν κι άλλοι. Ο ένας από την εξωτερική κι άλλος από την εσωτερική.
LAP 21/22:
Leclerc is passed by first Albon, then Perez.
The Ferrari driver radios his team ?
"Those tyres are ****** minus 2. As quick as we can get on the other set would be good"He pits, and returns to the track in P13#TuscanGP ?? #F1 pic.twitter.com/skdNk5kzW9
— Formula 1 (@F1) September 13, 2020