Σε ομάδα του Λουξεμβούργου ο Πετράκης!

AURA TEO
red nose1

Μπορεί ο νεαρός προπονητής πριν λίγες μέρες έλυσε τη συνεργασία του με την ομάδα της Λαμίας αλλά δεν άργησε να βρει την επόμενη προπονητική του στέγη.

Ο Γιώργος Πετράκης ανέλαβε και επίσημα την Ζενές Ες από το Λουξεμβούργο εκεί θα βρει και δύο Έλληνες ποδοσφαιριστές, τους Αλέξανδρο Βοΐλη και τον Γιώργο Ξενιτίδη.

ΠΑΤΙΔΟΥ ΕΙΡΗΝΗ2