Σε μία παραγγελία που μπορεί να φτάσει τα 216 εκατομμύρια δολάρια προχώρησε η Capital Maritime, συμφερόντων του Βαγγέλη Μαρινάκη, επενδύοντας στην αγορά των δεξαμενόπλοιων.
Ειδικότερα, ναυλομεσιτικές πηγές λένε στο Capital.gr, που αποκάλυψε το θέμα, ότι η ναυτιλιακή παρήγγειλε 4 MR (Medium Range) tankers, με option για δύο ακόμη στο νοτιοκορεάτικο ναυπηγείο Hyundai Mipo Dockyard.
Κάθε πλοίο αναμένεται να κοστίσει περίπου 36 εκατ. δολάρια, ενώ σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, θα έχουν τη δυνατότητα να καίνε LNG (LNG ready).
Παράλληλα, εκτιμάται ότι θα είναι εξοπλισμένα με σύστημα “εναλλακτικής θαλάσσιας ισχύος” (Alternative Maritime Power), το οποίο επιτρέπει στο πλοίο, όταν είναι αγκυροβολημένο σε ένα λιμάνι, να τροφοδοτείται με ηλεκτρικό ρεύμα από το λιμενικό δίκτυο, ενώ οι κύριοι και βοηθητικοί κινητήρες του είναι απενεργοποιημένοι.
Πρόσφατα, η ναυτιλιακή του κ. Μαρινάκη είχε συνδεθεί με την πώληση τεσσάρων υπό κατασκευή containerships στην Wan Hai Lines, έναντι 445,6 εκατ. δολαρίων, συναλλαγή που εξασφάλισε καθαρά κέρδη σχεδόν 32 εκατ. δολαρίων.
Το σχέδιό του για επενδύσεις σε πλοία, τα οποία θα είναι ευθυγραμμισμένα με τις περιβαλλοντικές απαιτήσεις είχε γνωστοποιήσει πρόσφατα ο εφοπλιστής, μιλώντας στο Φόρουμ των Δελφών.
Πηγή: fosonline.gr