Με “νίκη” για το Total Football ολοκληρώθηκε η μάχη των κυριακάτικων αθλητικών προγραμμάτων.
Όπως αναφέρεται, με βάση τα επίσημα στοιχεία της Nielsen, το Total Football τερμάτισε πρώτο στο γενικό σύνολο με μέσο όρο 5,3%. Ακολούθησε η Super Μπάλα Live του MEGA με 4,5% και η Αθλητική Κυριακή της ΕΡΤ με 4,4%. Στο κοινό 18-54 το Total Football είχε μέσο όρο 5%, η Super Mπάλα Live 3,6% και η Αθλητική Κυριακή 2,8%.
Παράλληλα το Total Football κατέγραψε μέσο όρο 7,4% στους άνδρες 25-44 (έναντι 3,5% της Αθλητικής Κυριακής και 3,2% της Super Μπάλας), 7,3% στους άνδρες 25-54 (έναντι 4,3% της Αθλητικής Κυριακής και 4,2% της Super Μπάλας) και 8,1% στους άνδρες 45-64 (έναντι 5,9% της Αθλητικής Κυριακής και 5,1% της Super Μπάλας).
Μάλιστα, στο ανδρικό κοινό η ποδοσφαιρική εκπομπή του OPEN έκανε τρία τέταρτα με ποσοστά πάνω από 9%, έχοντας κορυφαίο -διψήφιο- τέταρτο στο 10% (αντίστοιχα το peak σε τέταρτο της Αθλητικής Κυριακής ήταν 6,4% και της Super Μπάλας του MEGA δεν ξεπέρασε το 5%). Είναι χαρακτηριστικό ότι όσο έπαιζαν απέναντι το Total Football και η Super Mπάλα Live (από τις 23.30 έως τις 01.15) η εκπομπή του OPEN ήταν συνεχώς πρώτη τόσο στο ανδρικό κοινό όσο και στο γενικό σύνολο και στο 18-54.