«Ψώνια» από Απόλλωνα Πόντου στα Μετέωρα

AURA TEO
red nose1

Τα Μετέωρα προχώρησαν σε μία ακόμη μεταγραφή καθώς απέκτησαν τον Άγγελο Ζήση ο οποίος είχε αγωνιστεί και πάλι στην Καλαμπακιώτικη ομάδα την αγωνιστική περίοδο 2018-19.

Ο Ζήσης αγωνίζεται ως κεντρικός αμυντικός, ακολούθησε όλη την προετοιμασία και πλέον αφού ετοιμάστηκε και το δελτίο του ανήκει κι επίσημα στα Μετέωρα

Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση:

Ο ΑΣ Μετέωρα βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την μεταγραφή του Άγγελου Ζήση ο οποίος πέρυσι αγωνιζόταν στον Απόλλων Πόντου. Ο Άγγελος Ζήσης είχε αγωνιστεί με επιτυχία και πάλι στην ομάδα μας την αγωνιστική περίοδο 2018-19. Τον καλωσορίζουμε και του ευχόμαστε να είναι υγιής πάνω απ’ όλα και να πετύχουμε μαζί νέες επιτυχίες.

ΠΑΤΙΔΟΥ ΕΙΡΗΝΗ2

Related Posts